Kampen i midterfeltet spidser til
31. juli 2025 Motor ManagerVi varmer op til det ungarnske Grand Prix – og næste runde af Motor Manager 2025 starter lørdag den 2. august kl. 16.00. Der er lagt op til endnu en spændende weekend, hvor det gælder om at ramme det midter-team, som rammer svingende, pit stop og strategien bedst.
Hver eneste weekend ser vi nye hold med forskellige styrker – alt afhænger af, hvordan banen er skruet sammen. De seneste par weekender har Kick Sauber gjort det godt, men senest – i det belgiske Grand Prix – var det HAAS, der spændte den tyndeste bagvinge på bilen og nærmest fløj gennem sektor 1 og 3.
Det eneste, vi efterhånden kan sige med sikkerhed, er, at ingen kommer i nærheden af McLaren over en hel løbsdistance. Så snart Leclerc røg bag Norris, begyndte han at tabe over et halvt sekund pr. omgang.
Verstappen kunne ikke engang følge med Leclerc – så det ser svært ud for resten af feltet. Spørgsmålet er, om man kan ramme det hold, der rammer rigtigt på den rigtige weekend i Motor Manager.
Tre managertips til 14. runde
Enabler: Yuki Tsunoda – 4.7 mio.
Måske har den unge japaner endelig fundet lidt selvtillid? Overraskende nok var han kun 0,3 sekunder efter Verstappen – og det på den længste bane i 2025-sæsonen. Det er uhørt i denne sæson og gør ham til et interessant bud.
Den billige: Issac Hadjar – 3.9 mio.
Den konstante Hadjar beviser weekend efter weekend, at han har styr på sagerne i VCARB. Holdkammeraten Lawson har også vist gode takter, men han er simpelthen for dyr. Hadjar er mit sikre valg.
Kaptajnen: Oscar Piastri – 11.5 mio.
Uden tvivl stadig det bedste kaptajnvalg. Kampen står reelt kun mellem ham og Norris, men jeg ser Piastri som det mere stabile valg på længere sigt – for med Norris ved man aldrig, hvad man får.
Husk at skifte ud inden Motor Manager 2025 runde 14 starter på lørdag kl. 16.00.
Din emailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *


